2. tammikuuta 2008

23+1

Näin Paksuna Olevaa Ystävääni ja tehtiin maha/kokemusvertailua. Oli mukavaa jaaritella kohtalotoverin kanssa, varsinkin kun hänen on laskettu pamahtavan vain kolmisen viikkoa meikäläisen jälkeen. Jos säkä käy, niin me ollaan vierekkäisissä sängyissä sairaalassa kun mulla kuitenkin menee pari viikkoa yli ja Kamulla viikon alle.

Flunssa painaa päälle ja maha-ahdistus. Työtuolissa ei löysy millään hyvää asentoa. Selkää ja maha-daisariväliä juilii. Beibeäkin taitaa vähän ahdistaa kun pomppii niin kovasti.

Yöunet sujuu nykyisin aika mukavasti onneksi, ei tarvi yleensä herätä vessaan tai suonenvetoon kun olen muistanut vetästä villasukat jalkaan. Mukavin nukkuma-asento on vasemmalla kyljellä, tyyny yläjalan alla.

Nimipohdinnat Juniorille jatkuu. Oon löytänyt toisenkin tytönnimen, jota voi tosissaan harkita. Huomattavaa edistystä! (Ja tyttöhän siellä molskii, ainakin netissä tekemäni testin mukaan...)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa että kaikki on mennyt hyvin!

Minä täällä haalaan edessäni älyttömän isoa palloa ja vielä pitäisi kuukauden verran tämän kanssa jaksaa. Minäkin joudun vähän pompottamaan muita, siihen mihin istun, en siitä muualle liiku ja isäntää komennan tuomaan ruokaa minulle "Tähän." hyvin vakaalla äänellä. Toimii meilläkin.

Hanna kirjoitti...

Tanja, koitahan taistella viimeiset metrit. Toivottavasti Vauveli tulee ulos suunnitelman mukaan eikä vitkuta paria viikkoa yli. :o)