26. marraskuuta 2007

17+6

Mahalainen möyrii välilla niin että se tuntuu aivan kunnon puksauksina. Ihanaa! Tätä olen odottanut!

Mulla on nimistressi. Pojalle on nimi olemassa mutta tytölle ei. Ja sehän ei käy laatuun, koska mulla on sellainen kutina, että Mahalainen jäljempänä mainittua sukupuolta. Miehelle ei taaskaan kelpaa mikään mun ehdotelma, eikä hänellä ole esittää parempiakaan. Pöh.

Tänään Eräs Työtoveri kysyi että milloin jään äitiyslomalle. Tuumasin, että maaliskuun lopulla vissiin. Vastasi että ai jaa, sitten vasta kun luulin että jo joulun jälkeen. Mahaniko iso on vai mistä tämä johtuu?

Kolme yötä ultraan on...

5 kommenttia:

Inka kirjoitti...

Terve! Meikäläinen menee melkein samoilla viikoilla (nyt 20+1) ja olen jäämässä joulusta jo kotiin! :O Syynä on kyllä se, että pidän kaikki lomat pois ennen äitiyslomaa. Äitiyslomahan mulla on edessä kans vasta sit maaliskuussa.

Potkut on juu IHANIA, jopa ne kipeät :) Mukavaa odotusta!

Inka kirjoitti...

Ainiin, ja mulla on rakenneultra huomenna. Eli jännästi useamman viikon ero voi siinäkin olla!

Anonyymi kirjoitti...

Meilläkin pääsee rakenneultraan vasta, kun on tullut 20 raskausviikkoa täyteen. Odottavan aika on todellakin pitkä!

Anonyymi kirjoitti...

Ultrakuulumisia kärkkymässä jo heti aamusta kukonpöräyksen tienoolla...

Hanna kirjoitti...

Venni, Arkipurkka ja Taneli - :o) Mukava kun kävitte!